Check here for the most recent updates and communications relating to your benfits.
A message fron belairdirect Agency Inc. relating to the potential Canada Post Strike:
Hello,
As a valued client we want to share some information on the Canada Post labour disruption that is impacting mail delivery across the country. We understand this situation may create challenges, and we want to assure you that we are taking proactive measures to minimize the impact to our clients.
If you have not yet used the My Insurance portal, we strongly encourage you to register to ensure timely processing of your claim submissions.
Through the My Insurance portal you can also:
Additionally, to avoid delays and disruptions to your claim submissions, please consider the following tips when submitting your claim:
As always, our customer care team is here to support in any time of need.
Thank you,
Johnson Insurance/belairdirect Agency Inc.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bonjour,
En tant que client important, nous souhaitons partager des informations sur l’interruption de travail à Postes Canada qui affecte la livraison du courrier à travers le pays. Nous comprenons que cette situation peut créer des défis, et nous tenons à vous assurer que nous prenons des mesures proactives pour minimiser l'impact sur nos clients.
Si vous n'avez pas encore utilisé le portail Mon Assurance, nous vous encourageons fortement à vous inscrire pour que vos soumissions de réclamations soient traitées rapidement.
Grâce au portail Mon Assurance, vous pouvez également :
De plus, pour éviter des retards et des perturbations dans vos soumissions de réclamations, veuillez considérer les conseils suivants lorsque vous soumettez votre réclamation :
Comme toujours, notre équipe de service à la clientèle est là pour vous soutenir en cas de besoin.
Merci,
Johnson Assurance/Agence belairdirect inc.